ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11

اورجینال
دسته: ,
امتیازدهی 0 از 5 در 1 امتیازدهی مشتری
برند: هایلو
محصول موجود نیست!متاسفانه محصول فعلا موجود نیست.
از تخفیف ویژه بهره‌مند شویدبا کلیک بر روی گزینه گارانتی و انتخاب گزینه می تک (18 ماهه)
خرید محصول ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11
شناسه محصول: نامعلوم
پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت‌های ما رضایت دارید؟
توضیحات

شرکت هایلو یک از تولیدکنندگان کالای هوشمند از جمله ساعت و هندزفری در دنیای تکنولوژی است. کمپانی هایلو یک محصول جدید با نام «ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11» در ارتقا ساعت هوشمند Haylou RS4  ارائه کرده است.

فهرست مطالب: (با کلیک کردن روی هر عنوان به بخش مربوطه منتقل می‌شوید)

معرفی محصول

ساعت Haylou RS4 plus نسخه ارتقا یافته ساعت هایلو RS4 است. این محصول مجهز به صفحه نمایش 1.78 اینچی AMOLED  است که یکی از بهترین صفحه نمایش‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. ساعت هایلو RS4 plus یکی از مقرون به صرفه‌ترین ساعت‌ها در بازار است که از پایش های سلامتی و تناسب اندام پشتیبانی می‌­کند. همچنین بر ضربان قلب، فشار خون، 105 حالت ورزشی و … نظارت می­‌کند.

ساعت جدید هایلو

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11

Haylou RS4 Plus در نگاه اول ساعتی ساده بنظر می‌رسد اما جالب است بدانید برخلاف ظاهر ساده آن، ساعت بسیار با کیفیت و از ویژگی‌های زیادی برخوردار است. ساعت هایلو دارای یک دکمه روشن و خاموش و منو اصلی می­باشد. شاسی فلزی Haylou RS4 Plus دارای ابعاد 45.2* 37.2 میلی متر با ضخامت 10.4 میلی متر است. وزن کلی ساعت همراه با بند 57.6 گرم می­باشد که باعث سبکی محصول شده و با استفاده از این محصول دیگر احساس سنگینی بر روی مچ دست خود نمی‌کنید. ساعت هایلو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و طلایی موجود هستند.

ساعت هوشمند هایلو مدل RS4 Plus LS11

طراحی محصول

طراحی صفحه ساعت هایلو مربعی می­باشد و ظاهری شیک و زیبا دارد. ساعت هایلو دارای یک شیشه منحنی دو بعدی صاف در یک قاب فلزی است که طراحی آن را بسیار خاص می‌کند. بند ساعت دارای قفل مغناطیسی است و شما می­توانید به راحتی بند ساعت را متناسب با اندازه مچ دست خود تنظیم کنید. ساعت هایلو برای استفاده طولانی مدت روی مچ دست بسیار راحت می­باشد. عمر باتری  با استفاده معمولی از ساعت، حدود 10 روز و ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی آمپر است.

عمر باتری

پایش های سلامتی RS4 Plus

این ساعت همراه خوبی در زمینه رسیدگی به وضع سلامتتان است و به شما کمک می‌کند تا وضعیت سلامتی خود را بسنجید و فعالیت های ورزشی از جمله پیاده روی سریع، یوگا، ژیمناستیک، فوتبال، دوچرخه سواری را به درستی انجام دهید.

ساعت هایلو RS4 plus بر خواب نظارت دارد و به شما کمک می‌کند تا عادات خواب خود را اصلاح نمایید. با استفاده از ساعت هایلو می‌توانید گزارش خواب را از طریق اپلیکیشن ساعت دریافت کنید و از پیشنهادات اپلیکیشن ساعت برای بهبود خواب مورد استفاده قرار دهید. بعد از دریافت پیشنهادات برای تنظیم خواب و عمل به دستورات آن همچون میزان ساعت خواب می‌توانید پس از مدتی یک خواب آرام و با کیفیت را تجربه کنید.

پایش سلامتی

عوامل زیادی از جمله خواب آلودگی و خستگی پس از ورزش یا کار شدید، سطح اکسیژن بدن را کاهش می‌دهند. با ساعت هایلو سطح اکسیژن خون خود را بسنجید و سلامت جسمانی را تحت کنترل داشته باشید. Haylou RS4 Plus  می‌تواند ضربان قلب را در 24 ساعت شبانه روز اندازه‌گیری کند و در صورت بالا رفتن غیرعادی ضربان قلب، هشدار آن فعال می‌­شود.

 RS4 Plus

Haylou RS4 Plus می‌تواند فشار خون را در تمام طول روز حتی در هنگام خواب کنترل کند و در صورت بالا رفتن سطح استرس، با ارائه تمرینات تنفسی کمک می‌کند که هیجانات زیان‌آور را کنترل کنید. یادآوری سیکل قاعدگی زنان، این ویژگی برای بانوان یک فاکتور بسیار مهم به شمار می‌رود زیرا بانوان می‌توانند عادت ماهیانه خود را با ساعت ثبت کنند و تقویم ماهیانه دقیقی از عادت ماهیانه داشته باشند.

زیبایی منحصر به فرد

اپلیکیشن

Haylou RS4 Plus با اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و iOS سازگار است تا بتوانید از ساعت به نحو احسن استفاده نمایید. می­توان اپلیکیشن را از فروشگاه Google Play و Apple App Store دانلود کرد. با اپلیکیشن این ساعت به راحتی می‌توانید آن را به دستگاه موردنظر متصل کنید. پس از نصب برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که کد QR ساعت هوشمند را اسکن کرده و دستگاه را متصل نمایید. پس از ورود به برنامه می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کلی از جمله جنسیت، قد، وزن و سن از خدمات و اندازه گیری‌های دقیق‌تر پایش‌های سلامتی محصول بهره‌مند شوید.

مشخصات

مشخصات

سایز صفحه نمایش

1.78 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزلوشن

368*448

حالات ورزشی

دارای 105 حالت ورزشی

عمر باتری

برای استفاده معمولی حدود 10 روز

پشتیبانی از پایش های سلامتی

اکسیژن خون
ضربان قلب
پایش خواب
و …

مقاوم در برابر

رطوبت و گرد و خاک

نسخه بلوتوث

5.1

وزن ساعت با بند

57.6 گرم

اپلیکیشن اختصاصی

دارد

جنس بند

سیلکونی

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از جانان آی‌تی خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

بزودی موجود می‌شود!