شماره‌های تماس:

071-32231128 – 09027094644

، یکی از تحلیلگران مورد اعتماد مسائل اپل، خبری را مستقیما از زنجیره تامین شرکت اپل نقل کرده که طبق آن، اپل می‌خواهد سیستم آنتن‌های آیفون ۲۰۱۹ را تغییر دهد. درواقع اپل می‌خواهد از سیستم آنتن Modified-PI استفاده کند که تفاوت زیادی با تکنولوژی استفاده شده در آیفون‌های کنونی دارد.

آیفون‌های کنونی از سیستم پلیمرهای کریستالی مایع یا به اختصار LCP استفاده می‌کنند که نسبت به تکنولوژی Modified-PI، محدودیت دارد. سختی و مشکلاتی که در تولید آنتن‌های LCP وجود دارد باعث به وجود مشکل در انتقال امواج با فرکانس بالا می‌شود. اما در طرف دیگر، modified-PI می‌تواند عملکرد بسیار بهتری در انتقال امواج داشته باشد و در نهایت هزینه تمام شده کمتری هم خواهد داشت. در زمینه اتصال به ۴G LTE نیز کاربران تفاوت زیادی را احساس نخواهند کرد.

جدا از بهبود‌هایی که این سیستم جدید می‌تواند داشته باشد، Kuo پیش‌بینی می‌کند که استفاده از تکنولوژی modified-PI می‌تواند مسیریابی در زیر سقف را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

این اولین باری نیست که Kuo اطلاعاتی این چنین را منتشر می‌کند اما تفاوت این بار با دفعات قبل این است که این اطلاعات از زنجیره تامین اپل به بیرون درز کرده است. همچنین چندی پیش شرکت Career که تامین کننده آنتن‌های مورد نیاز اپل است، چندی پیش حدود ۲۰۰ کارمند خود را تعدیل کرد که حالا با توجه به خبر امروز، می‌توانیم دلیل این اتفاق را بهتر درک کنیم. این شرکت قرار نیست هیچ سفارش جدیدی چه برای آیپدهای جدید و چه اپل واچ جدید در سال ۲۰۱۹ دریافت کند. البته از آن‌جایی که اپل در سال آینده قصد دارد سراغ تکنولوژی ۵G برود، بعید نیست دوباره به سمت آنتن‌های LCP بازگردد و دوباره مشتری شرکت Career شود. اما فعلا می‌دانیم که آیفون ۲۰۱۹ که امسال معرفی خواهد شد، دیگر آنتن‌های LCP نداشته و از تکنولوژی modified-PI بهره خواهد برد.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:,
  • رعنا آبشوری
  • اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۸
  • 3398 بازدید

یک دیدگاه برای “آیفون ۲۰۱۹ از آنتن بهتری بهره خواهد برد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *